"Čist, beli format papira uvek iznova doživim kao aždaju koja preti da me proguta. Aždaja (beli papir) blješti pravo u mene, a ja pokušavam da rešim dilemu kako opisati sve ono što u proteklih 27 godina čini imidž ŠAF-a, a prosto ređanje činjenica ne bi imalo smisla. Hm... mislim... ovaj, šta reći, svoju veštinu i pismenost stavljam na probu pred strašan sud čitalaca. Ništa teže!
Neko skoro reče: “ŠAF je vranjski brend” i ta rečenica zapravo u najkraćem oslikava celokupnost postojanja ŠAF-a. No kao što znamo do brendova se ne dolazi lako i preko noći.
Prolazili smo trnovit put nerazumevanja okoline, hronični nedostatak para, neprestano učenje i usavršavanje...Ali sve to zaboravim kada vidim plodove dugog, napornog i lepog rada sa decom i njihovu radost na projekciji svakog novog filma.
Brend ŠAF-a zapravo ne čine prostorije u kojima radimo, skromna tehnika kojom raspolažemo, festivali na kojima smo učestvovali i osvajali vredne nagrade, niti radionice i manifestacije koje smo organizovali. Brend ŠAF čine deca i negdašnja deca (Snežana, Mika Nela, Marija, Seta...)
ŠAF se posle toliko godina u praksi pokazala kao jedan od mogućih modela za uspešan rad dečijih sekcija, i trnovitim a nadasve lepim putem dečije animacije kreće sve više dece sledeći primer ŠAF-a Vranje."
(Miroslav Simonović)
(Miroslav Simonović)